Občanská výchova Občanská výchova

Autor:
Řadit:
14.05. 13

Architektonické slohy

Ročníky: ZŠ 7,
Prostřednictvím známých českých staveb poznávají žáci základní prvky jednotlivých architektonických slohů.
Autor:
(1 x)
05.02. 15

Asertivita

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o asertivním jednání.
Autor:
(0 x)
29.01. 12

Asertivita

Ročníky: ZŠ 7,
Práce je určena pro žáky 7. ročníku ZŠ. Svým kontextem navazuje na předcházející téma Konflikt. Cílem je žákům ukázat i jiný pohled na vzájemnou komunikaci.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Bankovní sektor I

Ročníky: ZŠ 9,
Žáci se seznámí s bankovní sektorem. Připomenou si pojmy z předchozích ročníků - banka, volné finanční prostředky apod.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Bankovní sektor II

Ročníky: ZŠ 9,
Žáci se seznámí s dalšími pojmy z oblasti bankovnictví, jako je například inkasní platba, bankovní poplatky, akcie apod.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Bankovní služby

Ročníky: ZŠ 6,
Žáci se podrobněji seznámí s nejčastěji využívanými bankovními službami.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Bankovní služby - spoření

Ročníky: ZŠ 6,
Žáci se seznámí s bankovními produkty sloužícími ke spoření, s výhodami spoření a s nutností pravidelných úložek.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Banky

Ročníky: ZŠ 6,
Žáci se seznámí s pojmem banka, se stručnou historií bankovnictví, s konkrétními bankami působícími na našem trhu a s bankovními produkty. Poznají zároveň i princip fungování bank.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Banky - opakování

Ročníky: ZŠ 6,
Jde o opakování nové látky. Procvičíme základní pojmy z oblasti bankovnictví.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Baroko

Ročníky: ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží v 7. ročníku jako úvodní informace o znacích a stavbách barokního stylu.
Autor:
(0 x)
14.09. 13

Baroko - malířství

Ročníky: ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 7. - 9. ročníku. Zábavnou formou si uvědomují žáci základní znaky daného uměleckého směru. Porovnávají základní znaky s ostatními uměleckými směry a poznávají jednotlivé obory výtvarného umění.
Autor:
(0 x)
14.05. 13

Betlémy

Ročníky: ZŠ 6,
Seznámení s historií betlémů a jejich využití v lidovém prostředí.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Bezhotovostní platební styk

Ročníky: ZŠ 8,
Materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Jde o výuku nové látky. Žáci se seznámí s možnostmi bezhotovostního platebního styku. Prakticky se naučí vyplňovat papírový i elektronický příkaz k úhradě. Prohlédnou si konkrétní verzi internetového bankovnictví (Česká spořitelna).
Autor:
(1 x)
09.05. 13

Bezhotovostní platební styk - procvičování

Ročníky: ZŠ 8,
Materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Jde o procvičování nové látky. Žáci si procvičí vyplňování příkazů k úhradě a některé další pojmy z oblasti bankovnictví.
Autor:
(1 x)
09.05. 13

Běžný účet

Ročníky: ZŠ 6,
Seznámíme se s pojmem běžný účet, platební karta, kontokorent a internetbanking.
Autor:
(0 x)
05.12. 10

Čas a jeho plynutí

Ročníky:
Tematický celek: Rok v jeho proměnách, Téma: Čas a jeho plynutí, určeno pro 6. ročník
Autor:
(0 x)
28.04. 11

České peníze

Ročníky: ZŠ 7,
Peníze
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Čím se Češi proslavili ve světě

Ročníky: ZŠ 6,
Předváděcí sešit slouží k připomenutí proslavených českých výrobků ve světě.
Autor:
(0 x)
03.11. 14

City, vlastnosti

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o citech, vlastnostech.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Daně

Ročníky: ZŠ 9,
Jde o výuku nové látky. Žáci se seznámí s daňovým systémem naší země.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Daně - procvičování

Ročníky: ZŠ 9,
Jde o procvičování látky týkající se daňového systému ČR.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Dávky státní sociální podpory

Ročníky: ZŠ 8,
Žáci se seznámí s pojmy jako státní sociální podpora, se systémem dávek vyplácených plošně a podle výše příjmů. Dále poznají pojem životní minimum a jeho roli ve výpočtu nároku na sociální dávky.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Dávky státní sociální podpory - procvičování

Ročníky: ZŠ 8,
Procvičování látky z předchozí vyučovací hodiny, kdy se žáci seznámili se systémem dávek státní sociální podpory.
Autor:
(0 x)
16.09. 14

Dělba moci

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky s problematikou dělby státní moci, jako jednoho ze základních znaků demokracie. Prezentace pojednává o historických souvislostech a principech dělby státní moci.
Autor:
(0 x)
16.09. 14

Demokratický stát

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky s problematikou demokratického zřízení Konkrétně se jedná o definici, základní principy a formy demokracie.
Autor:
(0 x)
14.05. 13

Divy Česka

Ročníky: ZŠ 6,
Formou ankety žáci poznávají významná místa, osobnosti, produkty charakterizující naši vlast.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Druhy bankovních účtů

Ročníky: ZŠ 8,
Seznámíme se s druhy bankovních účtů - běžným účtem, spořicím účtem, dalšími spořicími produkty, s investičními produkty a s úvěrovými produkty.
Autor:
(0 x)
03.11. 14

Ekonomie

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o ekonomii.
Autor:
(0 x)
21.05. 13

Etiketa - Umíš se chovat ve společnosti?

Ročníky: ZŠ 7,
Základní společenská pravidla formou kvízu.
Autor:
(0 x)
21.05. 13

Evropská unie

Ročníky: ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Pilíře EU, symboly EU, orgány EU, země EU, společná měna - možné využít k výuce i k opakování jednotlivých témat.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Evropská unie

Ročníky: ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží k utřídění poznatků o EU v 9. ročníku.
Autor:
(0 x)
30.10. 11

Evropská unie

Ročníky: ZŠ 9,
Práce je určena pro 9. ročník ZŠ. Snaží se přiblížit žákům prostředí, jehož jsou nedílnou součástí.
Autor:
(0 x)
24.05. 13

Finanční gramotnost

Ročníky: ZŠ 9,
Materiál je vhodný k opakování učiva finanční gramotnost v 9.ročníku.
Autor:
(0 x)
28.04. 11

Finanční gramotnost

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Prezentace je určena pro občanskou výchovu na 2. stupni ZŠ. Doplňuje ŠVP ZŠ a MŠ Lukavec.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Fungování bank

Ročníky: ZŠ 8,
Seznámíme se s pojmem banka, bankéř, klient, úrok, úvěr a bankovní poplatek.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Gotika

Ročníky: ZŠ 7,
Předváděcí sešit slouží v 7. ročníku jako úvodní informace o znacích a stavbách gotického stylu.
Autor:
(0 x)
02.06. 10

Historické typy státu

Ročníky: ZŠ 5, ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Práce je určena pro 7. - 9. ročník ZŠ pro předmět výchova k občanství, tématický celek Stát a právo
Autor:
(0 x)
21.05. 13

Hospodaření

Ročníky: ZŠ 8,
Seznámení s pojmy.
Autor:
(0 x)
21.05. 13

Hravě po Evropské unii

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Seznámení se zeměmi EU - výuka zábavnou formou.
Autor:
(0 x)
03.11. 14

Inteligence

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o inteligenci.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Internetbanking

Ročníky: ZŠ 6,
Jde o výuku nové látky. Žáci se seznámí s možností elektronického ovládání běžného účtu. Vstupem do demo verze internetbankingu České spořitelny si prakticky vyzkoušejí běžné situace.
Autor:
(0 x)
17.11. 11

Jak přežít v přírodě I.

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Hodina je určena pro žáky 6.-9. třídy ZŠ. Jejím úkolem je nastínit žákům situace, které je mohou potkat v přírodě a jak se v dané události zachovat.
Autor:
(0 x)
17.11. 11

Jak přežít v přírodě II.

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Hodina je určena pro žáky 6.-9.třídy ZŠ. Jejím cílem je přiblížit žákům situace, které je mohou potkat v přírodě.
Autor:
(0 x)
27.05. 11

Jaro

Ročníky: ZŠ 6,
Příprava určena pro 6. ročník, tematický celek: Rok v jeho proměnách. Téma: Jaro
Autor:
(0 x)
26.05. 13

Judaismus

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Opakování pojmů z judaismu
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Klasicismus

Ročníky: ZŠ 7,
Předváděcí sešit slouží v 7. ročníku jako úvodní informace o znacích a stavbách klasicistního stylu.
Autor:
(0 x)
29.01. 12

Konflikt

Ročníky: ZŠ 7,
Práce je určena pro žáky 7. ročníku ZŠ. Jejím úkolem je seznámit žáky s pojmem konflikt a ukázat jim, jak se dá takový konflikt řešit.
Autor:
(0 x)
05.12. 10

Korunovační klenoty českých králů

Ročníky:
Téma: Korunovační klenoty českých králů, Tematický celke: Stát - státní symboly, určeno pro 6. ročník
Autor:
(0 x)
24.05. 13

Kultura a umění

Ročníky: ZŠ 7,
Materiál je vhodný k výuce tématu - Kultura a umění.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Kvíz - peníze, směna, banky

Ročníky: ZŠ 8,
Materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Jde o opakovací kvíz daného učiva.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Kvíz - směna, peníze

Ročníky: ZŠ 6,
Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Jde o opakovací kvíz daného učiva. Návod na použití je v úvodu.
Autor:
(0 x)
25.09. 11

Léto

Ročníky: ZŠ 6,
Příprava určena pro 6. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Rok v jeho proměnách Téma hodiny (přípravy): Léto
Autor:
(0 x)
04.11. 14

Lidská práva- holocaust

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Výukový materiál je spíše doprovodného (doplňujícího) charakteru. Obsahem jsou básně dětských autorů, kteří žili v Terezíně v době holocaustu. Cílem je jejich interpretace a dokreslení tak této tématiky.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Majetek

Ročníky: ZŠ 6,
Jde o výuku nové látky na téma majetek. Žáci se seznámí s daným pojmem, se zdroji majetku, s jeho druhy apod.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Majetek a jeho ochrana - opakování

Ročníky: ZŠ 6,
Jde o procvičování nové látky - majetek a jeho ochrana. Opakuje druhy majetku, jeho zdroje a způsoby ochrany.
Autor:
(0 x)
04.11. 14

Média- obecně

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o masmédiích.
Autor:
(0 x)
21.05. 13

Místo, kde žijeme - Nové Město nad Metují

Ročníky: ZŠ 6,
Procházka po významných místech města, vědomostní hra.
Autor:
(0 x)
04.11. 14

Mozek

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o mozku.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

Myšlení, řešení problému

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o myšlení a řešení problému.
Autor:
(0 x)
24.05. 13

Náboženství

Ročníky: ZŠ 9,
Materiál je vhodný k opakování učiva - Náboženství.
Autor:
(0 x)
29.11. 10

Náboženství

Ročníky:
Předváděcí sešit je určen pro občanskou výchovu v 7. ročníku ZŠ k seznámení s nejrozšířenějšími náboženstvími světa.
Autor:
(0 x)
21.05. 13

Nadnárodní společenství

Ročníky: ZŠ 7,
Výklad o OSN a NATO.
Autor:
(0 x)
29.01. 12

Náhradní rodinná péče

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8,
Příprava určena pro 6. - 8. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Rodina. Téma hodiny (přípravy): Náhradní rodinná péče.
Autor:
(0 x)
30.10. 11

Naše vlast - hlavní město Praha

Ročníky: ZŠ 6,
Hodina je určena pro žáky 6. ročníku ZŠ, kteří by se měli seznámit s hisotrií a památkami hlavního města Prahy.
Autor:
(0 x)
18.02. 12

Naše vlast - kulturni dědictví

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7,
Příprava určena pro 6. - 7. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Naše vlast. Téma hodiny (přípravy): Kulturní dědictví.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

NATO

Ročníky: ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží k utřídění základních informací o Severoatlantické alianci, jejíž členem je ČR.
Autor:
(0 x)
27.11. 11

NATO

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Příprava určena pro 8. - 9. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Mezinárodní organizace. Téma hodiny (přípravy): NATO.
Autor:
(0 x)
19.12. 10

Nejznámější čeští světci

Ročníky: ZŠ 6,
Příprava určena pro 6. ročník. Tematický celek: Slavní předkové Téma hodiny: Nejznámější čeští světci
Autor:
(0 x)
28.04. 11

Nobelova cena

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit je určen pro občanskou výchovu v 6.- 9. ročníku ŠVP: Člověk ve společnosti (naše vlast - významné osobnosti)
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Emoce, č.2

Ročníky: SŠ 1.,
Popisuje jednotlivé typy emocí a jejich charakteristiky.
Autor:
(0 x)
28.05. 12

Občanská výchova, Kulturní dědictví, č. 14

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9, SŠ 1., SŠ 2., SŠ 3.,
Materiál je určen pro žáky speciálních škol a učilišť.
Autor:
(0 x)
25.07. 12

Občanská výchova, Náročné životní situace, č.4

Ročníky: SŠ 1.,
Zabývá se projevy stresu v životě člověka a charakterizuje jeho druhy, příčiny a způsoby prevence.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Národnostní složení ČR, č.8

Ročníky: SŠ 1.,
Na základě předběžných výsledků Sčítání lidu, domů a bytů se zabývá národnostním složením obyvatelstva České republiky.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Občanskoprávní smlouvy, č.14

Ročníky: SŠ 3.,
Základní rozbor nejčastěji používaných občanskoprávních smluv.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Odpady a jejich třídění, č.6

Ročníky: SŠ 1.,
Charakterizuje jednotlivé druhy odpadů s možnostmi jejich třídění.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Potřeby člověka, č.3

Ročníky: SŠ 1.,
Rozdělení potřeb + pyramidové členění dle A.Maslowa.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Pracovní smlouva a její náležitosti, č.16

Ročníky: SŠ 3.,
Povinné i nepovinné náležitosti pracovní smlouvy, pracovní poměr a jeho definice.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Právní řád ČR - systém právních norem, č.11

Ročníky: SŠ 3.,
Charakterizuje právo a jednotlivá právní odvětví v České republice.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Protiprávní jednání, č.12

Ročníky: SŠ 3.,
Rozděluje protiprávní jednání na přestupek a trestný čin. Následně se zabývá i praktickými případy.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Rizikové projevy chování, č.5

Ročníky: SŠ 1.,
Zabývá se rizikovými projevy chování ve společnosti a charakterizuje jednotlivé typy.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Rodinný rozpočet, č. 9

Ročníky: SŠ 2.,
Zabývá se otázkou rodinného rozpočtu a vztahy mezi příjmy a výdaji rodiny.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Rozvod, č.10

Ročníky: SŠ 2.,
Zabývá se podmínkami a charakteristikami rozvodu manželství v českém právním prostředí.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Stát a jeho znaky, č.7

Ročníky: SŠ 1.,
Charakterizuje znaky a funkce státu. Pracuje s předběžnými výsledky Sčítání lidu, domů a bytů 2011.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Temperament člověka, č.1

Ročníky: SŠ 1.,
Popisuje základní vymezení temperamentu a následně se zabývá čtyřmi nejznámějšími typy.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanská výchova, Úvěrová, kupní smlouva, č.15

Ročníky: SŠ 3.,
Náležitosti kupní smlouvy, úvěru a leasingu s praktickými ukázkami na procvičování.
Autor:
(0 x)
28.05. 12

Občanská výchova, Vlastnické právo, č.13

Ročníky: SŠ 3.,
Význam a rozdělení vlastnického práva s příklady, věci movité a nemovité.
Autor:
(0 x)
24.05. 12

Občanská výchova, Výživa, č. 12

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9, SŠ 1., SŠ 2., SŠ 3.,
Materiál je určen pro žáky speciálních škol a učilišť.
Autor:
(0 x)
24.05. 12

Občanská výchova, Význam pohybu a sportu, č.13

Ročníky: ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9, SŠ 1., SŠ 2., SŠ 3.,
Materiál je určen pro žáky speciálních škol a učilišť.
Autor:
(0 x)
02.04. 12

Občanské výchova, Odměňování-mzda/plat, srážky z příjmu, č.17

Ročníky: SŠ 3.,
Mzda a plat, jejich složky a vymezení.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Občanství, občanská práva

Ročníky: ZŠ 8,
Materiál je určen k použití v úvodní hodině učiva 8. ročníku v tematickém celku Stát a právo. Žáci se seznámí s možnostmi nabytí státního občanství, s právy a povinnostmi občana a s povinnostmi státu.
Autor:
(0 x)
18.11. 10

Ochrana člověka

Ročníky:
Předváděcí sešit Ochrana člověka je určen pro občanskou výchovu na 2. stupni ZŠ.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Ochrana majetku

Ročníky: ZŠ 6,
Materiál navazuje na učivo o majetku, jeho druzích a zdrojích. Žáci se seznámí s nutností získaný majetek chránit. Poznají, jaké způsoby ochrany majetku existují.
Autor:
(0 x)
24.05. 13

Ochrana životního prostředí

Ročníky: ZŠ 7,
Prezentace je vhodná pro výklad učiva o Ochraně životního prostředí - národní parky, chraněná krajinná území
Autor:
(0 x)
27.11. 11

Ochrana životního prostředí

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Práce je určena pro žáky 6.-9. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky s pojmem životní prostředí. A ukazuje následky lidské činnosti.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Opakovací kvíz - ekonomické pojmy, státní rozpočet, daně, banky

Ročníky: ZŠ 9,
Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Jde o opakovací kvíz daného učiva. Návod na použití je v úvodu.
Autor:
(0 x)
30.10. 11

Opakování - Právní základy státu

Ročníky: ZŠ 9,
Hodina je určena pro 9. ročník ZŠ. Zaměřuje se na zopakování tématu Právní základy státu, ale nikoliv běžnou cestou, ale prostřednictvím soutěžní hry AZ-kvíz.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava 2 občanství

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Výukový materiál má za úkol seznámit žáky s pojmem občanství. Výukový materiál vysvětluje pojem občanství, dále možnosti získání občanství či ztráty občanství.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava 2- asertivita

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o asertivním jednání.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava 2- média- reklama

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o reklamě.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava 2- měna

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o měně.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava 2- temperament

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Tento výukový materiál se zabývá základními informacemi, které se týkají temperamentu. V Prezentaci je představena Hippokratova Eysenckova typologie temperamentu. Dále je zde vysvětlena extroverze, introverze a je zde uveden i test extroverta, introverta.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava 3- řeč

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o lidské řeči
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- ekonomie

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o ekonomii.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- Historie CZK- pražský groš

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o historii české měny, a to konkrétně o pražském groši.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

Oprava- inflace

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o inflaci.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- lidská práva- současnost

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o současných lidských právech.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- paměť, pozornost

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o ekonomii.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- potřeby, motivace

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o potřebách a motivaci.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- psychologie

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Tento výukový materiál se zabývá základními informacemi, které se týkají psychologie (definice, historie, rozdělení). Dále jsou zde rozebrány tyto pojmy: chování, prožívání, duševní život.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- svědomí

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky stručně s těmito pojmy: svědomí, charakter, morálka.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- temperament

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Tento výukový materiál se zabývá základními informacemi, které se týkají temperamentu. V Prezentaci je představena Hippokratova Eysenckova typologie temperamentu. Dále je zde vysvětlena extroverze, introverze a je zde uveden i test extroverta, introverta.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- trh

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o trhu, nabídce a poptávce.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

oprava- volební systémy

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky s problematikou voleb a volebních systémů v ČR. Prezentace se zaměřuje na znaky demokratických voleb, voleb a jednotlivých volebních systémů.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

opraveno- Zákonodárná moc

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o zákonodárné moci a legislativním procesu.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Organizace spojených národů

Ročníky: ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží k utřídění informací o OSN, jejíž členem je Česká republika.
Autor:
(0 x)
29.01. 12

OSN

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Příprava určena pro 8. - 9. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Mezinárodní organizace. Téma hodiny (přípravy): OSN.
Autor:
(0 x)
16.09. 14

Osobnost

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Tento výukový materiál se zabývá základními informacemi, které se týkají psychologického pojmu osobnost. Žáci získají poznatky o struktuře osobnosti, rysech osobnosti, složkách osobnosti a psychických vlastnostech.
Autor:
(0 x)
17.11. 11

Památky světového kulturního dědictví na území České republiky

Ročníky: ZŠ 9,
Hodina je určena pro 9. třídu ZŠ. Odvíjí se od poznání Organizace pro výchovu, vědu a kulturu, tzv. UNESCO.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Památky UNESCO v ČR

Ročníky: ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží jako výklad o dosud všech zapsaných památkách ČR na seznamu světového dědictví UNESCO.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Peníze

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit je určen k výkladu a zopakovánáni informací o vzniku a funkcích peněz a o evropských měnách.
Autor:
(0 x)
26.02. 11

Peníze

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit je určen pro občanskou výchovu v 6.- 9. ročníku.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Peníze - cizí měny

Ročníky: ZŠ 6,
Seznámíme se s pojmem měna, měnový kurz, kurzovní lístek a s různými měnami cizích států.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Peníze - historie a současnost naší měny

Ročníky: ZŠ 8,
Žáci se seznámí s historií naší měny. Nejprve si objasní pojem směna, pak poznají historická platidla na našem území a současnou měnu.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Podpora v nezaměstnanosti

Ročníky: ZŠ 9,
Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Jde o seznámení s novou látkou. Žáci se seznámí s nárokem na vyplácení podpory v nezaměstnanosti.
Autor:
(0 x)
27.05. 11

Podzim

Ročníky: ZŠ 6,
Příprava určena pro 6. ročník,tematický celek: Rok v jeho proměnách Téma hodiny (přípravy): Podzim
Autor:
(0 x)
17.06. 13

Potřeby člověka, statky a služby

Ročníky: ZŠ 7,
Seznámení s pojmy potřeby, statky a služby.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Pracovní právo

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o pracovním právu.
Autor:
(0 x)
17.06. 13

Právní minimum

Ročníky: ZŠ 8,
Opakování základních právních pojmů tematického celku formou otázek s odpovědí ano - ne s doplňující informací.
Autor:
(0 x)
26.05. 13

Prezidenti ĆSR a ČR

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Pořadí našich prezidentů, zařazení správného volebního období
Autor:
(0 x)
02.06. 10

Prezidenti naší republiky

Ročníky: ZŠ 5, ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Práce je určena pro předmět výchova k občanství na 2. stupni ZŠ, tématický celek Složky státní moci - moc výkonná - prezident.
Autor:
(0 x)
17.06. 13

Příbuzenské vztahy

Ročníky: ZŠ 6,
Forma testu s odpovědí ano - ne.
Autor:
(0 x)
17.06. 13

Přírodní a kulturní bohatství

Ročníky: ZŠ 7,
Přírodní a kulturní památky, památky UNESCO, závěrečný kvíz.
Autor:
(0 x)
29.01. 12

Přírodní bohatství

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7,
Příprava určena pro 6. - 7. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Naše vlast. Téma hodiny (přípravy): Přírodní bohatství.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Protiprávní jednání - neplnění závazků

Ročníky: ZŠ 8,
Materiál je určen žákům 8. ročníku. Jde o novou látku. Žáci se seznámí s pojmy dluh, dlužník, závazek atd.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Protiprávní jednání a jeho postih

Ročníky: ZŠ 8,
Materiál je určen žákům 8. ročníku. Jde o novou látku. Žáci se seznámí s termínem protiprávní jednání, s rozdílem mezi právně vymahatelnou normou a morální normou. Poznají pojem trestní zákoník, státní orgány, které jsou zaměřeny na kontrolu a postih nedodržování právních norem.
Autor:
(0 x)
19.12. 10

První pomoc

Ročníky:
Tematický celek: První pomoc a ochrana člověka za mimořádných situací, Téma: První pomoc, určeno pro 6. - 7. ročník
Autor:
(0 x)
27.06. 13

Psychické procesy a stavy 1

Ročníky: ZŠ 8,
Vnímání, představy a fantazie - vysvětlení pojmů a úkoly k vyzkoušení vlastních schopností, navazuje 2. díl - myšlení a paměť.
Autor:
(0 x)
10.05. 13

Psychické procesy a stavy 2

Ročníky: ZŠ 8,
Paměť a myšlení - vysvětlení pojmů, úkoly k vyzkoušení vlastních schopností, předchází díl 1. - vnímání, představy, fantazie.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Racionální hospodaření

Ročníky: ZŠ 6,
Žáci se seznámí s racionálním hospodařením s finančními prostředky. Uvědomí si nutnost nakládat s penězi hospodárně. Na praktických příkladech poznají nutnost šetření a vytváření finančních rezerv.
Autor:
(0 x)
03.07. 13

Rada EU

Ročníky: ZŠ 8,
Seznámení s úkoly Rady EU, předsednictví ČR v roce 2009, kvíz o zemích EU.
Autor:
(0 x)
30.01. 12

Reklama

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Tato práce je určena pro žáky 6. - 9. ročníku ZŠ. Má za cíl přiblížit žákům svět médií a to zejména svět reklamy.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Renesance

Ročníky: ZŠ 7,
Předváděcí sešit slouží v 7. ročníku jako vstupní informace o znacích a stavbách renesančního stylu
Autor:
(0 x)
04.11. 10

Rodina

Ročníky:
Předváděcí sešit je určen pro občanskou výchovu v 6. ročníku ZŠ k seznámení s členy rodiny a s příbuzenskými vztahy v rodině.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Románský sloh

Ročníky: ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží v 7. ročníku k zopakování znaků a staveb románského stylu.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Romantismus

Ročníky: ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží v 7. ročníku jako vstupní informace o znacích a stavbách romantismu.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Rozpočet, jeho druhy

Ročníky: ZŠ 6,
Žáci se seznámí s rozpočty, způsobem jejich sestavování, s druhy rozpočtů z hlediska vyrovnanosti. Uvědomí si nutnost hodpodařit s vyrovnaným rozpočtem.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Rozpočet, peníze - opakování

Ročníky: ZŠ 6,
Jde o opakování nové látky. Procvičíme sestavování rozpočtů, jeho druhy a typy, upevníme znalosti žáků o měně domácí i cizí a dalších pojmech.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Secese

Ročníky: ZŠ 7,
Předváděcí sešit slouží v 7. ročníku jako vstupní informace o znacích a stavbách secesního stylu.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Sestavení rodinného rozpočtu

Ročníky: ZŠ 6,
Jde o procvičování nové látky. V minulé hodině se žáci seznámili s pojmem rozpočet. V této lekci poznají výhody sestavování rodinného rozpočtu. Získají informace o příjmové i výdajové části a pokusí se posoudit výši jednotlivých položek.
Autor:
(0 x)
27.02. 12

Škola - základ života

Ročníky: ZŠ 6,
Práce je určena pro žáky 6. třídy. Zaměřuje se na školu jako na základ života.
Autor:
(0 x)
17.11. 11

Slavní Češi

Ročníky: ZŠ 6,
Práce je určena pro 6. ročník ZŠ. Jejím úkolem je rozšířit povědomí žáků o slavných českých osobnostech
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Směna, vývoj peněz

Ročníky: ZŠ 6,
Žáci se seznámí s pojmy jako směna, vývoj měny na našem území, s historickými a současnými mincemi a bankovkami.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Smyslové poznání

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o smyslovém vnímání.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Sociální zabezpečení

Ročníky: ZŠ 8,
Žáci se seznámí s pojmy jako sociální zabezpečení a jeho formy, druhy penze, zopakují si svoje znalosti o státním rozpočtu a poznají systém sociálních dávek v naší zemi.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Soudní moc

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o soudní moci.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Soudní moc v ČR

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží jako výklad části Ústavy ČR o soudní moci v ČR.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Sousední státy ČR

Ročníky: ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží k utřídění informací a zajímavostí o sousedních státech ČR.
Autor:
(0 x)
17.09. 14

Stát

Ročníky: ZŠ 9,
Základní informace týkající se státu- definice, formy, funkce a znaky státu.
Autor:
(0 x)
01.07. 13

Státní moc

Ročníky: ZŠ 8,
Rozdělení státní moci a seznámení s jednotlivými jejich částmi.
Autor:
(0 x)
27.05. 10

Státní moc

Ročníky: ZŠ 5, ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Práce je určena pro 7. ročník ZŠ, je zaměřena na výuku o státní moci
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Státní rozpočet

Ročníky: ZŠ 9,
Seznámíme se s pojmem státní rozpočet, s jeho příjmovou a výdajovou částí, s typy rozpočtu a se zásadami jeho sestavování.
Autor:
(0 x)
09.07. 13

Státní svátky

Ročníky: ZŠ 6,
Státní svátky ČR v kalendáři, jejich význam a propojenost s významnými historickými událostmi.
Autor:
(0 x)
29.11. 10

Státní svátky

Ročníky:
Předváděcí sešit je určen pro občanskou výchovu v 6. ročníku při probírání učiva Naše vlast.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Státní svátky ČR

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží k zopakování informací o našich státních svátcích.
Autor:
(0 x)
09.07. 13

Státní symboly

Ročníky: ZŠ 6,
Úvodní kvíz zjišťuje vědomosti žáků k tématu, výkladové stránky doplňují informace a přinášejí několik zajímavých ukázek, v závěru žáci vyhledávají státní symboly ČR.
Autor:
(0 x)
08.06. 10

Státní symboly (1. část)

Ročníky: ZŠ 5, ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Pro 6. ročník, tematický celek - Stát.
Autor:
(0 x)
05.12. 10

Státní symboly č. 2

Ročníky:
Téma: Státní symboly č. 2, Tematický celek: Stát - státní symboly, určeno pro 6. ročník
Autor:
(0 x)
10.06. 13

Státní symboly ČR

Ročníky: ZŠ 6,
Prezentace je vhodná k vyuce o státních symbolech v záklandím učivo ORV.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Státní symboly ČR

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží k zopakování a doplnění informací o Zákonu o státních symbolech.
Autor:
(0 x)
09.05. 12

Stroje a zařízení, Mechanizační prostředky pro hnojení, č.20

Ročníky: SŠ 2.,
Seznámení s jednotlivými typy mechanizačních prostředků a jejich částmi.
Autor:
(0 x)
24.05. 12

Stroje a zařízení, Mechanizační prostředky pro předseťové zpracování půdy, č.18

Ročníky: SŠ 2.,
Podmítka a předseťová příprava půdy, charakteristika jednotlivých strojů.
Autor:
(0 x)
23.05. 12

Stroje a zařízení, Pluhy, části pluhu, č.19

Ročníky: SŠ 2.,
Účel orby, popis a jednotlivé části radličných pluhů.
Autor:
(0 x)
17.11. 11

Svatba a manželství

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7,
Příprava určena pro 6. nebo 7. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Rodina a zákon o rodině. Téma hodiny (přípravy): Svatba a manželství.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Světové měny

Ročníky: ZŠ 9,
Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Jde o výuku nové látky. Žáci se seznámí s měnami cizích států, s pojmy jako valuta, deviza, kurzovní lístek apod.
Autor:
(0 x)
28.04. 11

Světový den vody

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Světový den vody je určena pro občanskou výchovu v 6. - 9. ročníku ZŠ. Doplňuje učivo Člověk a společnost.
Autor:
(0 x)
28.02. 12

Telč - město na Seznamu světového dědictví UNESCO.

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Památky organizace UNESCO.
Autor:
(0 x)
19.05. 10

Tělesná aktivita člověka X obezita

Ročníky: ZŠ 5, ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
6. ročník Tematický celek: Volný čas a zdravý způsob života Téma: Tělesná aktivita člověka, obezita
Autor:
(0 x)
17.09. 14

Temperament

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Tento výukový materiál se zabývá základními informacemi, které se týkají temperamentu. V Prezentaci je představena Hippokratova Eysenckova typologie temperamentu. Dále je zde vysvětlena extroverze, introverze a je zde uveden i test extroverta, introverta.
Autor:
(0 x)
22.02. 12

Tržní hospodářství - trh, nabídka, poptávka a cena

Ročníky: ZŠ 8,
Tato práce je určena žákům 8. třídy základní školy. Věnuje se trhu z pohledu nabídky, poptávky a ceny.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Tvořivost, nadání, talent

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o tvořivosti, nadání a talentu.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Učení

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o učení.
Autor:
(0 x)
17.09. 14

Ústava

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky s ústavou. Konkrétně se jedná o základní informace o Ústavě ČR.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Ústava ČR

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží ke shrnutí základních částí nejvyššího zákona ČR.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Valuty, devizy

Ročníky: ZŠ 8,
Seznámíme se s pojmem měna, kurzovní lístek, valuty, devizy, devalvace a procvičíme znalost měn cizích států.
Autor:
(0 x)
27.06. 13

Vánoce

Ročníky: ZŠ 6,
Otázky s možností výběru odpovědi jsou sestaveny do několika tematických celků, u každé správné odpovědi jsou doplňující informace.
Autor:
(0 x)
25.10. 11

Vánoce

Ročníky: ZŠ 6,
Příprava určena pro 6. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Rok v jeho proměnách. Téma hodiny (přípravy): Vánoce.
Autor:
(0 x)
29.09. 11

Velikonoce

Ročníky: ZŠ 6,
Příprava určena pro 6. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Rok v jeho proměnách. Téma hodiny (přípravy): Velikonoce.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Volba povolání

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Výukový materiál má sloužit jako informační základ pro výukovou jednotku, která se bude zabývat tématem volba povolání.
Autor:
(0 x)
17.09. 14

Volební systém, volby

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky s problematikou voleb a volebních systémů v ČR. Prezentace se zaměřuje na znaky demokratických voleb, voleb a jednotlivých volebních systémů.
Autor:
(0 x)
26.02. 15

Vůle, sebepoznání, sebeuvědomování, sebepojetí, sebevědomí

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními informacemi o vůli, sebepoznání, sebeuvědomování, sebevědomí a obraz sebe sama. Součástem výukového materiálu je test sebepoznání
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Výkonná moc

Ročníky: ZŠ 9,
Prezentace je určena především pro žáky 9. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o výkonné moci.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Výkonná moc v ČR

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží jako výklad části Ústavy ČR o výkonné moci v ČR.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Vývojová období I.- prenatální období, novorozenec, kojenec, batole

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o prenatálním, novorozeneckém, kojeneckém a batolecím období.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Vývojová období II. - předškolák, školák, puberta

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o předškolním, mladším školním věku a pubertě.
Autor:
(0 x)
05.11. 14

Vývojová období III.- adolescence, střední a pozdní dospělost, stáří

Ročníky: ZŠ 8,
Prezentace je určena především pro žáky 8. ročníku základní školy. Cílem výukového materiálu je seznámit žáky se základními poznatky o adolescenci, časné, střední a pozdní dospělosti i stáří.
Autor:
(0 x)
17.11. 11

Významní předci - 1. část

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7,
Příprava určena pro 6. - 7. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Vlast Téma hodiny (přípravy): Významní předci - 1. část, Spisovatelé a hudební skladatelé
Autor:
(0 x)
17.11. 11

Významní předci - 2. část

Ročníky: ZŠ 6, ZŠ 7,
Příprava určena pro 6. - 7. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Naše vlast. Téma hodiny (přípravy): Významní předci - 2. část.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Základní ekonomické pojmy

Ročníky: ZŠ 9,
Jde o procvičování nové látky. Opakujeme pojmy jako směna, funkce peněz, druhy ekonomiky,výrobní proces, odvětví národního hospodářství.
Autor:
(0 x)
08.01. 13

Zákonodárná moc v ČR

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Předváděcí sešit slouží jako výklad části Ústavy ČR o zákonodárné moci v ČR.
Autor:
(0 x)
10.06. 13

Zdravá výživa

Ročníky: ZŠ 6,
Materiál je vhodný pro výuku tématu - Zdavá výživa.
Autor:
(0 x)
09.05. 13

Zdravý životní styl

Ročníky: ZŠ 7,
Tento materiál slouží k ověřování znalostí žáků 7. ročníku v oblasti zdravého životního stylu. Ověřuje a rozšiřuje znalosti o pohybových aktivitách, správné výživě a trávení volného času.
Autor:
(0 x)
11.05. 10

Zdravý životní styl

Ročníky: ZŠ 5, ZŠ 6, ZŠ 7, ZŠ 8, ZŠ 9,
Pro 6. ročník, k tematickemu celku Volný čas a zdravý způsob života, materiál je zaměřen ke zdravé stravě
Autor:
(0 x)
25.06. 11

Zima

Ročníky: ZŠ 6,
Příprava určena pro 6. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Rok v jeho proměnách Téma hodiny (přípravy): Zima
Autor:
(0 x)
27.11. 11

\opakování o Evropské unii

Ročníky: ZŠ 8, ZŠ 9,
Příprava určena pro 8. - 9. ročník v předmětu Občanská výchova, Výchova k občanství. Tematický celek: Mezinárodní organizace. Téma hodiny (přípravy): Opakování o Evropské unii.
Autor:
(0 x)